nazli_19 Öncelikle merhaba ilk gebeligimde preeklamsi oldum yani yüksek tansiyon şimdi ikinciye hamileyim ilk gebelikte yaşayıp ikincide de yaşayan var mi her gebelikte oluyor mu tecrübe edenlerden yorumlarini bekliyorum.
Mom095 nazli_19 bende ilk hamileliğimde oldum. Hatta doktoruma sordum 2. de aynı olur muyum diye büyük ihtimalle olursun dedi. Bakalım artık kısmet olursa 2. de yaşayıp görücem. Bende yüksek tansiyona ek idrarda protein atması vardı. Allah düşmanıma vermesin çok zor günlerdi 😢
Sznnn nazli_19 benim de cevabını çok merak ettiğim bir soru bu. Benim idrarda protein kaçağı vardı suyum bitmişti ve bebeğim hiç gelişmiyordu. Zaten 36 haftalık 2 kg doğdu. 33 haftayla uyumluydu. Valla çok zor günlerdi. İkinciye cesaret edebilirmiyim bilmiyorum. Herkes unutuluyor diyor ama bakalım.
Hunilianne nazli_19 benim de bi tanıdigim birinci hamileliğinde geçirmişti erken doğum olmustu. İkincisi zamanında doğdu. Ama kendi isteğiyle kontrol altında tutulmak için hastanede yatıyordu.
benim_adim_ebruli nazli_19 inşallah ki zaten ikincide farkındalık olduğu için bi sıkıntı çıkacağını sanmam sağlıkla gelsin dünyaya inşallah bebeğiniz sizde sağlıkla alın kucağınıza inşallah ❤️
nazli_19 Mom095 aynen bende de protein kaçağı olduğu için 33. Hafta da hastaneye yattim 36 ya kadar takip ettiler ve aldilar bu yüzden hep ikinciyi erteledim ama kızım 21 aylik olsa iyi olur dedik bakalim inşallah sorun yaşamayız
nazli_19 Sznnn yaşayan biliyor da işte çocuk da tek olmuyor diye bi cesaret geldi inşallah sorun yaşamayız 🙏
nazli_19 Sznnn kendim test yaptim orda çıktı pazartesi doktora gidecek muhtemelen 3 haftalık diye düşünüyorum