Yasinseyda benimde kızımın 4 aralık doğum günü bende unicorn düşünüyorum trendyolda setler oluyo unicornlu tabak çatal bardak flama iyiki doğdun ve isim yazıyo sonra balon kek standı masa örtüsü kürdan filan kaç kişilik isterseniz 8 de var 16 kişilik sette var ben öyle alacam sonra masayada artık ikramlıklar yapacam bir şeklindede pasta yaptıracam yine elbisesinide unicornlu alacam kendimede artık pembe tonlarında elbise alırım heralde🤗erkek olsaydı safari düşünüyodum bazen taş devrinide düşünüyorum ama kış olunca soğuk olur uoksa kızımI çakıl taş gibi giydirirdim Bende vilmamıydı annesi onun gibi beyaz elbie giyerdim🤗