18 gün önce doğum yaptım. Oğlum emmeyi çok istiyor bir türlü doyuramıyorum. İki göğsümü de her istediğinde emziriyorum, ara ara sağıyorum sırf artsın diye ama şimdiye kadar en fazla iki göğsümden 60 cc çıktı. Bebeğim şuan 50 60 cc ile doymaz ki zaten yetmeyince katıla katıla ağlamaya başlıyor. Takviye olarak mama veriyorum mecburiyetten. Şerbet, meyve hoşafları,su, takviyeler neler içiyorum ama artmıyor. Oysa ki 6. Ayımdan itibaren hep sütüm gelmişti ama şuan çok az geliyor. Göğüslerin tam olarak sabahları dolu oluyor. Dolması saatler alıyor. 1,5saate yakın emiyor süt bitiyor tekrar acıkana kadar sütüm gelmiyor. Ne önerirsiniz bana. Şimdiden teşekkürler.