Acemimom Bebeğiniz henüz cok küçük, biberon yerine eds sistemini edinip mamayı ve sagdıgınız sütü sizin memenizdeyken verin. Biberon emzik atın kullanmayın. Ayrıca bilgi yanlısınız var, yenidoğan bebekte veya baska bebekte ac bırakma metodu diye birşey yok. 1 ay sarılık tehlikesi devam eder ve saatlere takılı kalmadan sık sık emzirmelisiniz. Bebeğiniz ağzını açma kapama, mızırdanma hareketi yaptıkça memenizi agzına tutun, kasık veya enjektörde kullanabilirsiniz ( kasık metal degil yumusak silikonlardan olabilir) emzirme kampını deneyebilirsiniz, mutlaka üstsüz ten tene vakit geçirmeye çalısın. Baska soracagınız şeyler olursa buradan yardımcı olurum. Onun öncesinde izmiremzirmedanismani Seda hanımın postlarını okumanızı tavsiye ederim, hiç tanışmadan cok desteği oldu bana.