Kızlar 3-4 ay sonra çalışmak zorunda olucam oğlum şuan 3 aylık o zaman ek gıdası da olucak annem (üvey) bakmaz yani 3 tane çocuğu var kayınvalidem kamuda hastnede çalışıyor kayınbabamda aynı şekil yani başka kimsemiz yok bırakamicam kimseye çalışmak hiç istemiyorum ama evimize çıkmak zorundayız eşimin maaşı yetmiyor bu arada part time olarak giricem 4 gün çalışcam 3 gün oğluma ben bakıcam ama o 4 gün kim bakıcak yani kreş iyi olan varmı bu civarlarda bilen varsa cevaplarsa sevinirim🙏🏻🌸