ozgee20 gümüş kapak tavsiye ederim sürekli duracak gögüste, içine kendi sütünüz sızıyor, o iyileştiriyor gögsü. Ben lansinoh krem almıştım ama sürünce açık durması gerekiyor, evde yalnızsanız olur ama birileri varken olmuyor tabi, gümüş kapağı atletin içinden takıp normal dolaşabiliyorsunuz.
Bir de ucunu değil tüm kahverengi kısmı damağına sokmanız lazım, o zaman daha az yara olur