Ikrabebek 5 aylık bebeğim var. Sadece mama içiyor. Kilo alımı az ve mama olduğu için ek gıdaya başladık. Evde kendim bisküvi yapsam mamasına bi tane atsam olur mu ( hazır olana karşıyım)
Balbocegi Ikrabebek belli bir aydan sonra kilo alımı zaten az oluyor canım. Bence gerek yok. Doktor normal diyorsa hiç dert etme kendine
Xtina Ikrabebek olur bence yoğurtla karıştırada bilirsin ama bisküvinin iyice erimesine dikkat et derim çünkü bebek daha sindirim için hazır olmaya bilir
Ikrabebek Balbocegi zaten erken doğdu 5 aylık bebek gibi görünmüyor. Yakaladı yaşıtlarını gelişimi önde ama kilomuz az 6.300 şu an