minikkizim aslında televizyonda izlediklerimiz çevrede duyduklarımızdan etkileniyoruz kaybetme korkusu çok fazla ne kadar beyninize dinletemesekde öyle ben çocuğumu doktora götürürdüm serum yapcak dimi serum acaba doğrumu ya yanlis ilaç katmislarsa die düşünürdüm aslında kendime gelmem baya geç oldu 3 Hamileligimde herşey normal olmasına rağmen hep erken doğum olucak die düşündüm herkese öyle söyleyordum sus ağzını hayra aç bı sorunmu var yok e o zman kötüyü çağırma derlerdi her hafta geçtiğinde oh bu haftayı da atlattım derdim hep erken doğum olsa ne olur hafta hafta araştırdım ve sonunda ne oldu biliyormusun ben bı buçuk gün içinde 31 haftada doğum yaptım 😥kızım 2 aylık oldu ve ben artık herşeyi Rabbime bıraktım böyle yaparak kendime ve kızıma kötülük yaptım belkide ha su var en ufak şeyde belki yine doktora giderim ve bolca dua ediyorum şuan doktor takiplerimiz devam ediyor her türlü riski var fakat ben hep iyiyi düşünüyorum herşey güzel olucak