Merhaba oğlum 22 aylık son birkaç aydır inanılmaz değişti.buraya yazan anneler var yenidoğan bebeğimiz uyumuyor vs.oğlum gündüz pek uyumazdı ama gece uykuları çok düzenliydi.butun rutinini kendi oluşturdu.gunduz uykularını herseyini zorluk çekmedim.ama hep hareketli bir bebekti.son birkaç aydır ağlamaklı sinirli sürekli ağlayan bağıran yerinde durmayan bi çocuk oldu herseyimi bırakıyorum ona bakıyorum . Bazen aç kalıyorum 😒 bu durumu yaşayan var mı ne zaman geçer korkmaya başladım ve sanırım depresyon yaşıyorum.gece bile bi el hareketi bana değse irkiliyorum içimde bi sıkıntı var