8080 ben de doğduğundan beri sma kullanıyorum ve ye ambalajı aldığımdan beri bizde de çok fazla sıkıntı var. Dediğiniz gibi kakası hafif sulu, koyu yeşil ve 5 aylık olmasına rağmen sanki tekrardan gaz yapmaya başladı. Gece uykuları bozuldu. Siz ne yapmayı düşünüyorsunuz bana da fikir olsun