Merhaba anneler! Kızım 6. Ayını doldurdu bu ayın 12 sinde. Farklı farklı emzikler denememe rağmen istemedi. Bi bips marka almadım. Onu da alsam versem tutar mı bilmiyorum. Malum pahalı biraz.. kararsız kaldım. Geceleri o kadar sık uyanıyor ki. Emzik emse belki beni emzik niyetine kullanmaz Artık. Sizin bebekler de böyle mi? Ortalama 10 kez uyanıyor.