tarcinkokusu14 Evde tedavi görüp nefes darligi çeken oldumu?. Neler kullandınız ek takviye neler yaptınız morale çok ihtiyacım var ara ara nefesim gidiyor kalbim çarpıntı yapıyor. Doktoru aradım atesin yoksa normaldir dedi ama çok sitres yapıyorum.
Belkisincinar tarcinkokusu14 mesajların arasında gördüm mesajınızı aynı belirtiler bende de mevcut 5. Günümdeyim koronada sizin nasıl geçti tomografi çekildi mi şimdi nasılsınız acaba ?
SertapHilal Benim şuan hafif geçiyo ama duyduğuma göre eczanelerde c vitaminli bişey varmış alın onu için diyolar çok iyi geliyomuş, bide bal ye günde 2 kaşık,limonlu su iç, tarhana çorbası iç bunlar bana iyi geldi
tarcinkokusu14 SertapHilal bunların hepsini yapıyorum eşim benden sonra kovit oldu ve o benden daha iyi . Ben ondan daha iyi beslendim oysa o çok seçici yiyip içmiyor.
tarcinkokusu14 Belkisincinar canım bizim 2 ay oldu tam geçti çok şükür. Ben acile gittim bekleyemedim bir müddet daha acilde tomografi çekildi tahlil bakıldı temiz çıkınca hepsi evime geri döndüm çok şükür . Sanırım psikolojikti benim carpintim zaten var oluyor çoğu zaman . Ama şöyleki esimdede oldu 6. Gününde acile gitti ciğerlerine inmişti sonrada yoğun bakıma aldılar onu. Demem o ki kimsede aynı tutunmuyor virüs sizde içiniz rahat etsin istiyorsanız gidin görünün isterseniz. Geçmiş olsun cok 🙏