KahramanAnne Kızlar aşıyı dün 3 de olduk ama hala ateşi var 37.4 altına düşmüyor ne zaman biter bu ateşşş sizde kaç gün sürdü. Calpol veriyorum kusuyo asla kabul etmiyor midesi tekrar vermekten tereddüt ediyorum Ya fazla gelirse diye kafayı yiyeceğim
Atlas2020 KahramanAnne ya benimde pazartesi var 2 ay aşısı giderken saglık ocagına ilac icirdiniz mi peki
Aysenes KahramanAnne 37.4 atesmi ben belcikadayim burda 36.5-37.5 arasi normal vucut ısısı kabul ediliyor
OmerAlpAselAfra KahramanAnne bizde bu sabah olduk aşıyı bana ateşi çıkarsa şurup verme yarım fitil ver dedi hemşire Düşmüyosa öyle yapabilirsiniz
Anaogul Atlas2020 ilaç içirmeyin aşı canlı bi aşı olduğu için etkisini öldürüyor ateşi çıkmadan önermiyorlar bizimkinde ateş olmamıştı mesela ben hiç içirmedim
KahramanAnne Aysenes 37.4 den Aşağı hiç inmedi demişim yani en düşük 37.4 onun altına hiç düşmed anlamında . Ateşi 37.4 çok ateşi var dememişim düzgün okuyun.
Slda35 Biz dün saat 11 de olduk ateşi 37 den yukarı çıkmadı çok şükür atlattık.38 den yukarı olursa risk olur diye söylendi.Kendi doktorunuza başvurun.