Svly bebeğiniz daha çok küçük. Hem çok kuvvetli çekemiyor sütü hem de çabuk yoruluyor. Midesine azıcık süt inince doymaya başlayıp uykuya geçiyo. Uyandırın mutlaka kırkı çıkana kadar hatta ondan sonra da baya bi süre uyandırarak emzirdim ben. Meme ağzında kalıyordu ama çekince uyanıyodu. Bize yenidoğan doktoru bebek makineden daha çok çeker demişti. Siz onu 20cc gibi düşünmeyin. Sağmaya, emzirmeye devam edin. Sütünüzü emzirmenin hemen pesine sağmak gerekirmiş. Haftalık kontrolünde bakarsınız kilo kaybı yoksa hatta kilo almışsa endişelenmeyin. Ben şu an emziriyorum 20-25 gün kadar mama da verdim. Sonrasında kendiliğinden bıraktık mamayı