Benimde 1 aylıkken emmeyi bıraktı mastit olmuştum sütüm acı geldiği içindi sanırım. Bende o günden beri geri döndüremedim memeye ve sağıp veriyorum 1 aydır. Zor ama yapcak bişey yok arada bi slikon göğüs ucuyla emzirince alıyo ama o da sürekli kayıp duruyo zor oluyo. Bebeğin aç kalmasın sağıp ver ama emzirmeyi de dene sürekli