Kızlar sezeryan olalı 28 gün oldu ama neler çektim dikislerim patladi kanama oldu hep sonra tekrardan Dr. dikti sonra tekrar kanamam oldu tekrar ameliyata aldı kılcal damarlarimi hep yaktigini söyledi yani 10 gün falan oldu bu son ameliyat şuanda da sarı bı akıntı var sol dikiş yerimin orda antibyotik kullandım geçmedi başına gelen var mı