Arkadaşlar merhabalar, ben henüz hamilelik sürecindeyim. Korona ya karşı oldukça dikkat ediyoruz aylardır evden çıkmıyoruz diyebilirim. Market vs. dışında. Ancak doğumdan sonra korona bulaşır diye korkuyorum, malum birinci derece de olsa bebeği görmeye gelenler olacak ondan da ayrı hastane ortamında vakit geçireceğiz. Bebeği henüz küçükken korona geçirenler var mı, nasıl ağlattınız, nasıl bir süreç geçirdiniz tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?