Esra___ Canım bak benim söylediklerimi lütfen dikkate al .Benim bebeğimde aynı senin ki gibiydi .gibiydi diyorum çünkğ geçiyor. Bizde kayınvalide Anne de yoktu.eşim ve ben sabahlara kadar ağlayan bebeği kucağımızda arabada heryerde gezdirirdik.sırtı yere gelsin katılırdı ağlamaktan.önce kolik dediler .bizde inandık tamam dedik.kolik 3 ayda biter dediler.3 ay geldi biraz azalmıştı ama bitmemişti.ben ne konular açtım .birtek benim bebeğim böyle sanıyordum.bırak tuvalete gitmeyi su bile hiçbir iş yapamıyordum.Burada biri yazmıştı .plates topu alıp kucağımda zıplıyorum susuyor diye inan plates topu aldım ve ben o 4. Buçuk ayı topta geçirdim.en büyük boy top aldım.sonra birgün kakasından kan geldi .doktoru değiştirdik ve bu durımdan bahsettik bize dedi ki kaka da kan ve mukus yani sümüksülük varsa %100 inek sütü alerjsii vardır.Ve bu sebeple bebekler çok ağlar .bizimki kolikti ama gece değil sabahtan başlardı ve 24 saat ağlardı.duş almam bir lükstü.bana diyet yap diyetinde süt ğrünleri yasak ve paketli gıdalar dana eti yani içinde süt tozuna kadar olan hiçbirşeyi yemedim bir tık daha azaldı ağlaması .sonra benim bebeğim 4 buçuk aylık oldu biraz oynamayı oyun halısında keşfetti ama sıkılıp 15 dk sonra ağlayıp yine kucak isterdi. Geçenlerde bebeğim ateşlendi doktor idrar kültürü tahlili istedi ve idrar yolu enf.çıktı BİR BEBEK KATILA KATILA AĞLARSA Ya koliktir,ya alerjisi vardor ya da idrar yolu enfeksiyonu vardır hep bu yazıları okudım ben.birde kulak ağrısı çok ağlatırmış.şimdi antibiyotik tedavisinin 3 .günündeyiz.o kolik ağlamaları bitti.hala mız mız kendi kendine pek oynamaz ama ilk 4 ay yaşadıklarımı görünce buna da çok şükür diyoruz.BEN geçti diyebiliyosam inan geçer benim bebeğim çok ama çok ağlardı saatlerce susmazdı.ama şimdi 5 aylığız gülücükler atıyor.o günler gelecek ve nasıl gelecek beklenir mi deme su gibi zaman geçiyor.diğer tahlilleri de yaptırabilirsen doktor kontrolünde için rahatlar.Ama kolikse çaresi sabır.ve kolik müzikleri vee plates topunda buldum ben çareyi.zıplamanın da zarar vermeyeceğini doktor.söyledi Allah yardımcın olsun.2 veya 4 kişi değil 10 kişi yardıma gelse yetmez.seni çok iyi anlıyorum.benim ve bebeğimin ilk annelik tecrübem iyi başlamadı ama çok şükür artıl etrafı tanımaya çalışıyor.geçecek üzülme sabır sabır ve biogaia zinco bize bunlar iyi gelmişti sende deneyerek bulabilirsin gaz ilaçlarını. Birde internette windi diye bişey var makata takıyosun anında gaz çıkarıyor amerikada kullanılan bişey onu da kullanabilirsin