DenizDamla Kızlar selam.Loya sabahları kahvaltıda kendi yaptığım meyve sularından içiyor.Fakat bugün içmek istemedi hatta bizim çaylarımıza saldırdı.🤷🏻♀️Bende vermedim meyve suyunu içirmeye çalıştım ve bardağı yere boşalttı.😳O an kafamdan aşağı kaynar sular döküldü mutfak zaten parke kabarır diye ödüm patladı.😂Anlaşılan benim kız meyve suyu içmekten sıkılmış.Sabahları kahvaltıda ne içebilir?☺️
idillinamom DenizDamla Kahvaltı esnasında değilde sonrasında iciriyorum genelde. Özellikle su mevsimlerde ve kışın ıhlamur,karadut serbetini daha ağırlık ile içiriyorum.
minnosvetontis DenizDamla ben hep ihlamur veririm benimki meyve suyu ayran o tur seyleri icmiyor 🤔 biberndan daha dogrusu kasikla verince iciyor bitiriyor bi ihlamur iciyoruz kahvaltifa gun icinde meyve suyu vs vericeksem kasikla 🥴 bizimkide bizim caya cok merakli bardaga doldururken hayran hayran izliyor kendi ictiginide cay mi zannediyor da iciyor acaba haha 🤪
seydaac DenizDamla kızılcık kompostosu, ayran favorileri bu ikisi 😂 çilek vişne üzüm kompostosu yapıyorum. Karışık da güzel oluyor.
Dmt-01 DenizDamla ben bigün kimyon çayı yapıp veriyorum bigün rezene çayı veriyorum ama ıhlamur ve adaçayı alacam hergün birinden verecem bizimkide bizim çaya saldırıyo çünkü oyüzden ona ayrı çay yapıyorum
Tugsac DenizDamla pekmezli su :) çay ister benim oğlum bende evet çay koyuyorum sana diyip veirirm eline. Hemde çok sağlıklı işte :)
GUBILIK DenizDamla oglum 2 yasinda. 18 aydir kahvaltisinda su veriyorum. Cok nadir ihlamur. bu nedenle hic baska sey icmek istemedi, istemiyor. cay istese , full dem koyup tadina baktiririm. Zaten istemez. :)
ZeynepEceninAnnesii DenizDamla sadece su içer başka hiç bişey içmez benim kızım. 15 aylık olucak. Bu da böyle bi sıpa işte 😅
Baby_Mila DenizDamla su hariç hiçbir şey içmez Mila 😅 keçiboynuzu özü sulandırıp verebilirsin, ıhlamuru pekmezle tatlandırıp verebilirsin kuru meyvelerden komposto yapıp verebilirsin(hurma,üzüm,incir vs.) renginden dolayı çay sanıp içebilir bunları 😅😅