Ergopouch aldım güzel içine yarım kollu zıbınla giydirip yatırıyorum yüzü biraz soğuk oluyor. Dünyaca ödül almış bir marka o yüzden güveniyorum açıkçası birde baya ince yapısı var hatta ben bu nasıl sıcak tutarki falan demiştim ama organik bambu ve pamuk varmış odanın sıcaklığına göre kendini ayarlıyormuş nefes alan yapısı olduğu için 21 24 derece sıcaklıkta 1 tog kullanılıyormuş . Soguk suda yıkanıyor kesinlikle makineye atılmıyor.