Dogdugumuzda beri camasir deterjanina sampuanina dikkat ederek arastirarak aliyorum. Zaten yedikleri ictikleri seyler tamamen dogal olamayacak bari bunlari dogal kullanayim diyorum. Ancak böyle olunca her sey bir arada olmuyor bir seylerden vaz gecmek zorunda kaliyoruz. Yine de kötunun iyisi diyerek cikiyoruz yola. Kullandigim deterjani degistirmek istiyorum kokusu zaten yok da olan birazcik koku da kötü kokulu geliyor. Muhendisinoglundan bakarak aldiklarim var. Sizin kullandiginiz ama dogal olarak gecen hafif de güzel kokacak bir detarjan istiyorum anneler