Miniminiprens Melekler bizde 1 yaşına yaklaştık. Kuzenim normal sütü yarım su yarım süt veriyordu. Arada da devam sütü verdi. Ama ben acele etmeyeceğim 14 15 aylık olunca başlayacağım. Formül süt alıyor çünkü şuan zaten