hayir hic vermeyin. bakin dr lar yemek vermenin bile yanlis oldugunu soylerler, ama yemege nazaran su hayatta vermeyin derler diyim siz anlayin. bir yerde okumustum Allah korusun bebek olumlerine yol acabiliyormus. ben 5,5 aylikken basladim o da yaz gunune denk geldigi icin. (sadece anne sutu ile beslenenler bu dedigim, mamayi bilmiyorum onu okumamisim)