Servetim_evladim Meraba ciciş anneler 🥰 kış geliyor yarin uyku tulumu almaya çıkıcam oğlum üstünü örtmesine asla musade etmiyor canlar kışın sabit olarak 40 da yakacakmışız eşim öyle soyledi kaç togluk tulum almam lazım ben hiç anlamıyorum 🙄🤷♀️
Kuzumveben Servetim_evladim tog icin odanizin kac derece oldugunuzu bilmek lazim odaniza kucuk bi derece alin kac derece olduguna bakin ozellikle kisin kac derec oluyor malum havalar daha sogumadi bizim kisin kizimin odasi sabit 23 derecede oda termostato var kombiye bagli 1,5 tog ebebegin uyku tulumunu kullaniyoruz cok memnunuz