Kerem1806 ben kullanıyorum bi sıkıntı olmadı. Paraben var evet ama yararlı parabenler var. İştahı açıldı ve kilo aldı bebeğim tabi ilaçla bi bağlantısı var mı bilmiyorum. Ben 5.ayda başladım 4.ayın sonunda demişlerdi bana da. Kilosuna göre damla damlatılacak. 5 kiloysa 5 damla 6 kiloysa 6 damla gibi. Ben tok karnına veriyorum ve sabah veriyorum akşama bırakmıyorum.