Gzdekeklk Arkadaşlar bebeğime dördüncü ay aşıkları yapıldı bir bacağında iğne vurulan yer top gibi böyle elliyorum elime top gibi geliyo şişmiş gibi oldu mu sizde de
Gamzeli2206 Gzdekeklk ay ben hiç dikkat etmedim 4 ay aşısı biraz ağırdı 5 gün banyo yaptırmamıştım öylece geçip gitti ama farketmediğime göre şişmemiş sağlık ocağına götürün bi
Ldy Gzdekeklk bizde de olmuştu kolanyalı pamukla ovun gün içerisinde bi kaç güne geçer . Doktoru arayıp sormuştum
Damla1papatya Gamzeli2206 etkileri nasıldı benim kızım çığrından çıktı iki gündür hayatım zehir oldu o kadar huysuz aksi ki ağlıyor bas bas bağırıyor asla sakinleşmiyor yorulup uykuya dalıyor ben bugün banyo yaptırmayı düşünüyordum ama 14 ünde sabah 10 da yaptırdık aşısını
Merve Gzdekeklk sizden de 😇 hatta ben 2 farklı doktora götürmüştüm niye diye. Olabiliyormuş 😍 içiniz rahat olsun
Gzdekeklk Damla1papatya valla benim oğlumda Bi etkisi olmadı ateş yada ağlama falan yok benim çocuğum biraz yapılı olduğundan şimdiye kadar vurulan iğnelerde hiç Bi etki görmedik çok şükür ateşi bile yükselmedi hiç hamdolsun. Parol veriyor doktor şurup. Söylesen aslında verirler iyi olur o