Anar Kizlar bebegim 6 aylik.yere koymustum oyuncaklariyla oynasin diye.yemek hazirlamak icin mutfaga gitdim.bi baktim cok kotu agliyo.kafasini yere vurmus😔cok korkuyorum
Wolverine Anar bişey olmaz şişlik veya kızarıklık varmı kusma vs olmuyorsa takip edin. Böyle buyuclyecek düşe kalka. 🍀
Anar Wolverine 1 saat oldu basini carptigi hayir kusmadi.simdi uyuyor.2 gundur hep basini yere vurmak istiyor
Wolverine Anar olur tabi annesin sen. Hayatımız hep endişe. Ama kendini alıştır. Zamanla sürünme, emekleme, dikilme yürüme derken hep o kafayı çarpacak. Bir süreç bu önemli olan gözünü ayırmamak 🙏