nikimikedi7 Birannebirbebekkkk nimenrix değil menectra yaptırdık 9. Ve 12.ayda bexseroyu da 8-10-16 aylıkken
Birannebirbebekkkk idillinamom bexsero 3. 5. Ve 15. Ayda dedi doktorum nimenrix ise 7. Ve 13. Ay dedi Doktorlara göre değişiyo mu aşı zamanları ya
Ktuna Biz 4 ve 6. aylarda olduk ikisini aynı zamanda yaptı doktorumuz üçüncü dozu ne zaman bilmiyorum yapılmadan önce haber vercek
Ktuna Birannebirbebekkkk 2 gün önce olduk çok hafif ateş yaptı ve biraz mız mızlık vardı bugün iyiyiz