SertapHilal Benim yarın 10 gün olcak karantina bitiyo, test yaptırmana gerek yok negatif olur zaten dedi sağlık ekipleri ama benim içim rahat değil belki geçmemiştir bebeğime maskesiz yaklaşırım bulaşır diye korkuyorum. Siz yaptırdınız mı tekrar
Purple13 SertapHilal bizim burda yapmıyorlar. 15 gün kaldık negatifti test sonucumuz ama yüne karantinaydık. Negatif zaten dediler gerek yok. Ama pozitif olan arkadaşımıda yapmadılar karantinadan sonra
susiron SertapHilal. Eşim covitken 10 gün sonra test yaptı pozitifti hatta zaturre olduğunuda öğrendik (çünkü bu hastalık zaturreye sebep oluyormus ayrıca )İyileşti gibi gözüküyor ama sinsice vucuda yayılıyor 😔
SertapHilal Purple13 negatif olduğunu nerden biliyosunuz veya onlar nasıl biliyo test yapmadan? Çünkü burda duydum ki 13-14 gün sonra hala pozitif olanlar varmış
Purple13 SertapHilal eşim çok hasta oldu testi istedik negatif çıktı. Pozitiftik yoktu yani hiç ondan bize öyle dediler karantina bitiminde yapmaya gerek yok diye.