delibirhatun Evet 2 uyku belirtileri kesinlikle. Ben 7 buçuk aylıkken geçirdim 2 uykuya gece ağlayarak uyanıyordu 4 ten sonra. 2 uykuya alışması da sürüyor bi 2 hafta. Şu an sıkıntımız yok şükür. 8 9 aylarsa 2 uyku uyumaları gerekiyor. Benim oğlum 7 de uyanır,10 da uyur 1 buçuk saat. 2 buçukta uyur yine 1 buçuk saat. Akşam 8 de de gece uykusu, artık mama verdiğim için gece beslenmesini de kesmeye çalışıyordum o kendisi kesti 4 gündür bakalım devamı nasıl olur bilemiyorum