efelettin İstanbul Zeynep kalmış hastanesi bu konuda uzman. Bende zorunlu sezeryan oldum 31 haftalık Doğum yaptım benim kan hastalığım var o yüzden özeller almıyor araştırma h. Yapmak zorundayım aklımda orası var bende bilmiyorum bence sancıyı beklerler sonucta normal Doğum odaklı gidiyor aynı zamanda ameliyat ekibi hazır oluyor sorun olursa direk sezeryanda giriyorsun