Kızlar merhaba size bisey sormak istiyorum. Mesela ben oğlumun mamasinin sıcaklığına bakarken biberinin kapağını açıp hafif dudağıma değdirip bakıyodum eşim görünce sakın yapma çocuk mikrop kapar dedi bende korktum bisey olur diye yapmadım zaten yemek yedirirken çatal kaşığı falan hep ayrı ama bugün az önce uyku kafasıyla kendi içtiğim şişeden oğlumun biberonunu su koydum eşim ona da kızdı hasta ediceksin çocuğu napıyosun falan dedi başta anlamadım bile sonradan farkettim. Yani ben mi abartıyorum yoksa o mu abartiyo gerçekten bilmiyorum ne bileyim sonuçta ben bu çocuğun annesiyim ayrıca vebalı mıyım neyim yani Allaha şükür bulaşıcı hastalığım da yok hatta nezle falan bile değilim.