Adige3062 3+21 2 haftadır her seferinde farklı şekilde uyuyor. Her yöntemi deniyorum 😁 bi sefer kucakta, bi sefer kendiliğinden, bi sefer anakucağında, bi sefer gezerek, bazen başını okşayarak… bi kez sevdi dediğim yöntemde diğer sefer ağlıyor. Çok umursamıyorum olabildiğince sakin kalıp onu da şarkı vs söyleyip sakinleştiriyorum. Yöntem her ne olursa olsun, saatlerinde uyutuyorum. Geçeceğine inanıyorum ☺️☺️