Sunay10 Memnunmusun ya ben slepy kullanıyorm 3 ay olacak 1 haftadır kilot bez kullanıyorum geceleri çişi çıkıyor
Ikraninannesi1 Sunay10 sleepy cirtlidan memnunum 9 aydır kullanıyorum ama kilot bezi 1 ay kullandım mantarlı pişik yapti dr a götürdüm kilot bez hava almadığı için pişik yapmış normal cirtli bez kullan dedi kilot bezi tavsiye etmio
Arasannesi Sunay10 3. Ayından berı kullanıyoruz 5. Aydan ıtıbaren de tamamen kılot beze gectık bebegım 7 bucuk aylık hıc sızdırma yapmadı cok rahat oluyor.küçük olabılır belkı bır ust numaraya geçin derım.bızım küçülünce taşma yaptı
Defne-bebek @Sunay10 sleepy külot bez kullandım çok memnunum ama sadece kalıbı biraz dar asla taşma vb olmuyor bebeland aldım hemen sızıntı oldu
Sunay10 Defne-bebek paketlerde sorun var başka paketi açtım iki gündür rahat ettik hiç bir şekilde çıkmadı firma paketi geri iade yapın dedi
Defne-bebek @Ikraninannesi1 çok uzun süre kullandım kilot bez hiç böyle sıkıntı yaşamadım bence o anlık bir şeydir kilot bezle alakası oldugunu düşünmüyorum
Ikraninannesi1 Defne-bebek bilmiyorum doktor bebegimin altınının kizarikligini görür görmez hemen kilot bez mi kullanıyorsunuz die sordu bende ewet dedim hava almadığı için o yapmıştır dedi artık tekrar sleepy cirtli bez kullanmaya basladim onda sıkıntı yasamadim
Busrayildiz Sunay10 sleppy çok sızdorıyor ya bende ondan kullanıyorum şuan değiştircem en güzeli prima 1 damla sızmıyor yanlar asla İz yapmıyor ve ipince 👍🏻
Muhammedd23 Sunay10 gece bir kere değiş derin tüm bezler nerdese öyle bebeğin fazla besleniyorsa coş çok oluyor