Defneaselimm Arkadaşlar merhaba kızımın 2 aylık aşısı cok önceden oldu yanliz iz yapmadı kolunda bugun hemsire iz yapması lazımdı dedi aranızda iz kalmayipta tekrardan o aşıyı yaptiran var mi
bgmarik Defneaselimm biz 5 buçuk aylığız.Kolunda böyle içinde irin gibi iz var.Dün kontrolümüz vardı doktor aşısı tutmuş dedi.Sanırım iz olunca aşı tutuyor.
Hohomoromu Defneaselimm bizim hemsirede tan tersi verem aşıları eskisi gibi değil iz kalmayabilir kalmazsa endişelenmeyin dedi belli belirsiz olabilir demistu
Defneaselimm cnss5 kızım 1 yaşında ama hala yok o asiyi yapan ebede sansimiza emekliye ayrıldı ondan ogrenecektim neden tutmadigini ama yoktu ins bi sorun olmaz ya
seydaac Defneaselimm o zaman bilemedim, 🤷♀️ bir doktora danışın tekrar yapılabiliyor. Benim kendi aşım tutmamış zamanında 2.kez yapılmış bana da.
Defneaselimm Hohomoromu benim bundan haberim yoktu canım bize öyle bisey demediler bugun tekrardan yapılır sonraki zamanlarda izi çıkmazsa diye söyledi deriden bi örnekle tutup tutmadığını öğreniriz dedi tekrardan ins çıkar en zor asilardan biride bu
seydaac Defneaselimm Allah Allah sizde olmaması da ilginç. Benim aşım tutmamış omzumdan patlamış orda da iz var, ikinci kez aşı yapılmış onun da izi var.
Melindam Defneaselimm Normalde İz Yapması Gerekiyor Hatta Bizim Ebemiz 1.5 Ay Sonra Kabuk Bağlar Ellemeyin Kendi Kendine Düzelecek Dedi. Kabuk Bağlarsa aşı Tutmuştur Eğer Sıkıntı Olursa 4.Ay Aşısında Yerine Bakarız Dedi
Defneaselimm seydaac o zamanlar iste annemler pek anlamadigindan üstüne düşmemiş oldu sanmışlar bazen bakiyorum herkeste var bende yok kızımdada aynısı olur diye arastiriyorum tutmamışsa bidaha yaptirsinlar
mirayilknurtolga Defneaselimm bebeğiniz kaç aylık? 1 yaşına kadar yapması gerekiyor. Genellikle aşıdan sonra ilk 3 ay içerisinde belirginleşiyor.