Aselduru88 Herkese selam. 51 günlük Kızımın burnu çok sık tıkanıyor her gün fizyolojik serum sıkıp burun aspiratoru ile açıyorum hergun yapmazsam çok ağlıyor onu yapınca rahatlıyor içinden baya pislik çıkıyor acaba hergun yapmam da bi sorun olurmu ?
bgmarik Aselduru88 bizimki 4.ay da böyle bir sıkıntı yaşamıştı.Doktora sordum burnu tıkalı kalmasın kontrol et dedi.Bende otribebe ile temizliyorum.Temizlemezsem uyumuyor zaten.