Kızlar önceki postları okuyup duruyorum ama kafama uyar yanıt bulamadım.kizim 4,5 aylık gündüz uykuları düzenli 2 saatte 1 yatıyor yaklaşık toplam 5 saat uyuyo bazen 3 bazen 4 kere buraya kadar sıkıntı yok.önceden memede uyuyordu annemle eşim battaniyeye alıştırdı hamak yaptık şimdi emiyo emerken sallanıyorum sonra hamağa koyuyorum meme arana arana ninniyle uyuyo.yani ne destek ararsanız var bu ara gece sürekli uyanıyo bazen 15 dkda bir.tukenmek üzereyim dedim kendim vereyim ama bilemem biseyi yanlış yaparım çocuğuma travma yapar mıyım?sabah uyku saatlerinin düzenine güvenerek yatırdım ninni açtım emzik verdim tutmuyor ama nadiren tutuyo oynuyo 2 saat oldu uykusu da kaçtı tekrar hamağa koydum ağlamadı Allah’tan ağlasa hiç dayanamam.kendileri yapanlar nasıl yaptınız artık kızım da ben de uykumuzu alalım istiyorum gece çok ağlıyo kıyamıyorum