Zelis07 Kızlar 1 aylık kızım var. Sağlık ocagı monovit verdi onu kullanmak istemedm. Eczaneden ocean veya welcare aldırmak için iki gündr eşimi gönderiyom eczacı vermiyor. Ocean 2 yasından sonra welcare de 4-6 yas aralıgı kullanabilir demiş. Siz ne kullanıyosunuz d vitamini. Kac aylık bebekleriniz. Anlamadm ben bu işi. 😒😒
dddy Zelis07 ben bebeğim 15 günlükken wellcare başladım 400 ıu memnunum. Eczacının amacı ne anlamış değilim 🤷🏼♀️
Yabrukus Zelis07 saçmalamış buradaki hemen tüm anneler 15 günlükten başlayıp bunları kullandık bende ocean d3 kullanıyorum mesela oğluma
ada0965 Zelis07 well care 400 olanı prospektusunde 4-6 yaş yazıyor lakin internette açıklamasında 0-6 yaş yazıyor ben dogdugundan beri well care 400 olanı kullanıyorum rahatlıkla kullanabilirsin
Zelis07 dddy Eşim hemde farklı eczanelere gitmiş hepsi aynı şeyi sölemiş. bnde anlamadm. Carsamba doktora gitcem ona sorcam artık
Zhl06 Merhaba bebeğim doğdu 15 gün sonra aile hekimliği tarafından devit-3 damla verildi bebeğim şimdi 6 ay 10 günlük hâla kullanıyoruz
Zelis07 Zhl06 sağlık ocagın verdiği kabızlık ve gaz yapıyor 4 gn kullandm kızım cok gaz oldu ona bagladım bn kullanmak istemedim o yüzden. Diğerlerin içerigi daha temiz 🤔
Zelis07 [bilinmeyen] canm iki gündr farklı eczanelere gitmiş hep vermemişler satmak mı istemiyolar acaba.
Icot Zelis07 pedia d3 kullanıyoruz. Ondan önce de coledan kullandık. İkisinde de sorun yaşamadık ama pedia yı kızım çok sevdi verirken eline bıraksam hepsini damlatacak nerdeyse 😊
Ftmsnny Icot coledanı kızım dediğiniz gibi içiyordu bi baktık ki içinde meyve şurubu yani şeker var. Şuan verdiğinizde de şeker olabilir mi