Beren2323 Hilallll2020 aynen iştahsızlık keşke bi gün yemese yarın yese benim bebeğim doğduğundan beri aynı 14 buçuk aylık
Brlhly Hilallll2020 iyi bişey değil ama bende yesin yeter ki düşüncesiyle yaptım bu hatayı bide zamanında eline vermedim ben yemiyo döküyor saçıyor diye dişleri de çıkmamıştı tam acele etmedim ve haliyle geç kaldım şimdi ise renginden tanıyı herşeyi tarhana çorbasını gözü kapalı yer çok sever ama baska bir çorba yedirdiğim zaman çok Zor oluyo açlıktan ölmeyecek kadar yiyolar evet ama biz anneler dayanamıyoruz işte içimiz rahat etmiyo
Hilallll2020 Perimasalii benimki 2 yaşında sizinki daha küçük inşallah yer zamanla. Birde emmeye güveniyor ondan yemiyor bazı bebekler
Hilallll2020 Brlhly aynen öyle yeterki yesin diye yaptık o hatayı zate. Bi ara açmadım vidyo hiç 20 gün fln ne kadr yerse o kadr yesin dedim acıktıkça 2 kaşık yedi bıraktı zaten zayıftı yarım kilo daha zayıfladı. E tabi içimizde rahat etmiyor öyle olunca
Gulfem07 PrensesimDuru bence emzikle alakası yok oğlum 9 ay 7 günlük yemeyi çok seviyor emzikde ağzından düşmez yiyeceği zaman kendi çıkarır ağzından yemek bittiği zaman alır ağzına koyar 😆gece yatarken bile karanlıkta düşürüyor bazen mirildaniyor ben ararken yatakta kendi bulup sokuyor gülmekten uykum kaçtı kaç kere.
PrensesimDuru Gulfem07 valla doktoru da öyle demiş demek ki her bebekte aynı etki yaratmıyor bilemedim
bitterikolata Gulfem07 emzikle alakası var sizin bebeğiniz istisnalardan. Tokluk hissi verdiği için iştahsızlık oluyor
Dfne Benim kızımda 17 aylık yemiyor ya ağzını acmio sürekli emmek istiyor. Ne yapcam bilemiyorum valla çok üzülüyorum bende zayıfladım iyice biran önce yemeye başlasa artık
Ninattanuvanza Hilallll2020 24 aylık 10 kilo yavaş yavaş konuşmaya başladı gibi çok şükür sizinde yakında dökülür ağzımdan kelimeleri daha küçükler çok fazla beklenti içine giriyoruz galiba. İnşallah yavaş yavaş olacak
Tugbaismt Aynı benim kızımda yemiyor iştahsız. Zar zor yoğurt yedirmeye çalışıyorum meyve falan yedirmeye çalışıyorum, yoksa yemek yediği yok bazen sinirden benimde ağlayasım geliyo başım çatlıyo kafaya takmaktan 🙄😞
Dylan Hilallll2020 Aynı şeyleri belki daha da fazlasını oğlumda ben de yaşadım :( şuan biraz daha düzeldi. Ben çözümü Nutrigen isimli markanın üzüm çekirdeği ekstratında buldum. Hergün 5 ml açken içirdim 1 hafta içinde iştahı düzelmeye başladı. İsterseniz sizde alıp bir deneyin. Eczanelerden temin edebilirsiniz.
Hilallll2020 Dylan ilaç ta içiremiyorum ki asla ağzına yeni bişe almıyor tanıyıp sevdikleri dışında. Yoksa keçiboynuzu özü aldım asla içiremiyorum. Napcamı şaşırdım
Meryemdeveci Hilallll2020 kocaman bir Amin 8 ayından bu yana çok iştahsız bir oğlum var şuan 27 ayligiz herkes aç bırak acıkınca yer diyor acta bırakıyorum yinede yemiyor iştahsız çocuğu olmayan bizim neler yaşadığımızı bilemez
Meryemdeveci Beren2323 aynen benimkiside öyle bu saat olmuş yedigi tek şey iki dilim armut şimdi uyuyor kakincada birşey degismicek 😔😔
Dylan arasbek farketmiyor,siz onu çocuğunuzun rutinine göre planlayın. Ben sabah kahvaltıdan önce veriyorum