Herkese selamlar. Joie ana kucağı satıyorum istanbul elden teslim istiyorum büyük çünkü kargolama vs zor olur.
Bebeğim kolik değil yine de aldım oyalanır diye düşündüm sevmedi malesef hiç kullanamadık desem yeri. Öne arkaya sallanıyor, yana sallanıyor ve titreşim özelliği var. 2 tane de oyuncak sarkıyor.
800 TLye vermek istiyorum ilgilenen olur mu?