dddy Bebeğim 4 aylık oldu bugün sağlık ocağından damla verdiler ama almadım paraben olduğu için kullanmak istemedim hemşire ferro sanol önerdi siz ne kullanıyorsunuz
ErtugrulAnnesii dddy 4 aylık çok erken buluyorum kan değerlerine bakıldıkdan sonra başlanmasını doğru bılıyorum. Sidefer kullanıyorum. Paraben içermiyor diş boyamıyor çok kez gittim geldim bende bu kan ilacı konusunda bunda karar kıldım. Doktorunuza da danışın.
MustafAlmila dddy saglik ocaginin verdigi bizde karin agrisi ve huzursuzluk yaptigi icin sidefer aldim bende
Zeynepeymen Değerlere bakmadan kan ilacını vermiyorum dien annelere şaşıyorum gercktn anne sütünde demir yok bu yuzdn sımdıden depolama amaclı verıyoruz ilerde gercktn en önemli olan iştahsızlık bas gösterıyor cocuklarda kansızlk=iştahsızlık bence kesınlıkle verılmeli
ErtugrulAnnesii Zeynepeymen herkesin kendi fikri bacım ben öyle doğru buldum bebeğimin kan tahlillerini yaptırıp vermeye başladım sen öyle yapıyorsun senin doğrun o✋🏼 Şaşırma yani
Musmus Zeynepeymen kssinlikle katiliyorum ben oyle yaptim bebegimin kanı düşük çıktı şimdi ferrum kullanıyorum