BiricikAilem Seboss12 Bileği saran, ortopedik, deri, elle bükülebilir yumuşaklıkta momykids diye bir markadan aldım ben. Memnun kaldım başka markalar da var tercih sizin.
Seboss12 Kuzumveben bizimde kış ama direk bot tarzı yürümek için zor olur mu diye düşünüyorum bende karar veremedim
Kuzumveben Seboss12 bot tarzi degildi nasil anlatsam spor ayakkabi degil ama spor ayakkabidan daha yuksek yumusak deriden ici ortapedikti oye bot tarzi kalin bisey almayin zaten
Seboss12 Kuzumveben bende öyle düşündüm hafif olsun ki rahat kaldırabilsin istiyorum da karar veremedim öyle alıyım bari bende çok teşekkür ederim fikrin için ☺️
Seboss12 Mathison ya bizimki on aylık oldu yürüyemiyo ama dışarıda elinden falan tuttun mu yürüyo o yüzden acaba akşam mı artık diye düşündüm bende
sonsuz17 Seboss12 lc waikiki ilk adım la ilgilenen bayan vardı bunu önerdi hakiki deri kaç tane aldık bunla rahat etti aysksbbı sevmiyor bu cırtlı olması iyi çıkaramıyor ayağından
Nazolii Attipas dan patik tarzında aldım ben, gayet rahat ayağı yormuyor. Daha yürüyemiyoruz elinden tutunca anca. O şekilde alıştırma yapıyoruz . Doktora da sordum ayakkabıyı şimdi alma patik kullan dedi.