Merhaba kızlar bir sorum olacak doğumdan ne kadar sonra regl oldunuz bir de her zamanki regliniz gibi miydi yoksa daha farklı mıydı? Doğum sonrası 37.günde kanamam kesildi akıntı şekline döndü 40.gün akşamı tekrar kahverengimsi akıntı başladı. Acaba regl mi doğum sonrası kanama mı anlayamadım