Aysemela sağlık.ocaginda aşıyı yaptıklarında bilgi vermiş olmaları gerekiyordu 2,3ay sonra şişlik olabilir,akıntı gibi seyler olabilir sakın asi yerini pansuman etme elleme diye hemsiremiz beni uyarmıştı olan şey normal yani.sakin ellemeyin o sürekli kabuk bağlayıp iltihap gibi akabilir o şişlik aşının tuttuğunu gösteriyo