Gulturan bence her bebek kendine özel, doğduğundan beri emzik beritorum hiç meme reddi yapmadı. Arada biberon da kullandık, çünkü zaman zaman süt yetersizliği yaşadım, o zaman mama verdik. Söylenene göre biberon ve mama da meme reddi yapar. Ama hiç bir problemle karşılaşmadım. Önemli ve kanıtlanmış tıbbi ve sağlık kuralları dışında kat-i kurallara göre bebek büyütmek benim annelik tanımıma uygun değil. Ben bebeğin ihtiyacı yönünde ilerlemeyi doğru buldum. Her konuda rahat davranıyorum. Tek bir doğru yok bizce çünkü. Çeşitli fikirlere açık olmak lazım ama günün sonunda yine bebeğinin ihtiyacını en iyi ebeveynleri bilir.