SertapHilal Benim bebeğim 1,5 aylıkken 90 cc içerdi 2 aylık oldu 2 saatte bir 60 cc içiyo şimdi. Bana az geliyo niye böyle oldu anlamadım 🤷🏻♀️ Sizin bebeğiniz kaç saatte ne kadar süt veya mama içiyo ?
simsekmevlude SertapHilal 2 aylıkken azalırmıs dıye duydum benim ikizlerim var onlarda az içiyor mama+süt veriyordum artık biraz emziriyorum arada 60 mama veriyorum huzursuzluk yapmıyolar doyduklarını düşünüyorum bırmalde sağıyordum 90 içiriyordum ama son Amanlarda 50 içip bırakıyolardı 2 saat sonra kalanını içiriyodum bende artık sağmayı bıraktım günde 1 kere goguslerımın doldugunu hıssedersem aagıyorum mamayıda 60 yapıyorum gece yatmadan once 90 yapıyorum uykuları için daha şyi oluyor
Pelin55 SertapHilal 70 gunluguz emmedigi zaman biberonda veriyorum bnede 60 70 arada zorlarsam 80 iciyor fazlasini içemiyor
Mom14 simsekmevlude mamanın kalanını 2 saat sonramı içiriyodun çok sakıncalı 1 saat içinde tüketilmesi lazım içilen mamada durmaz kalanı çöp olur çocukların bağırsaklarını bozup zehirlersin hiiç kokmuyomuydu mama benım yarım saat dursun leş gıbı kokuyo bozuluyo
SertapHilal simsekmevlude benim bildiğim kadarıyla sağdığın sütü bebeğe verdikten sonra dökmen gerekiyo çünkü ağzına değdiği için bozuluyomuş bidaha o süt verilmez diye biliyorum
simsekmevlude Mom14 mamayı değil sağdığım sütü yarım içiyorlar zaten sagıp iöiriyorum dıye yazmısım ama okudugunuzu anlamadınız galıba bu kadar sert bir sekılde tepkı vermemız yersiz..Mama ve sütün nasıl verilmesi gerektiğini bilmeyen yoktur diye düşünüyorum ki olsa bile önce sorup cevabını alıp sonra güzelce doğru bilgiyi bilmeyen kişiye aktarabilirsiniz 🤗
Mom14 simsekmevlude sert tepki verdiğimi nerden anladın sesli mesaj atmamıştım 🤣 normal bir şekilde yazdım dikkatli olun diye bebişinizin sağlığı için belki bilmiyor olabilirsiniz herkes herşeyi bilcek diye bir kaide yok sonuçta
SertapHilal Fuathulya Pelin55 peki kiloları normal mi ? Ben covid olduğum için kontrole gidemedim ertelediler bebeğimin kilosu ne durumda bilemiyorum ☹️
simsekmevlude SertapHilal öyle bir bilgim yok biberon ucu değiyo cocugun agzına süt komple değmiyorki 😏 Yoğun bakımda kaldı bebeklerım erken doğdukları için hemşireler bu şekilde bir sorun olmadığını söylediler 3 aydırda bir sorun yaşamadım..dısarda dedugunda annesutu bakterı uretıyor ama dolapta sorun olmuyor aynı bıberonla vermıyorum kalan sütü cam biberona alıp hava almıcak sekılde dolapta bekletiyorum 🤗
Pelin55 SertapHilal cok gecmis olsun allahim sifa versin inş 🤲 asiya gittiğimiz de 5400 olmustuk canim benim normal.dedi gaz ile red donemine girdik ni ara hic istemiyordu ikinci.ay sadece800 gr almisiz normal dedi hemsire