Anaogul devit 3 bizdede çok gaz yapmıştı bıraktık. Geçen gün vegaferon alın diye söyledi ebe, doktora sordum kesinlikle önermiyorum çok gaz, kabızlık, huzursuzluk yapar dedi sidefer i önerdi onu aldık. Fakat benim anlamadığım şey neden devlet bebekle alakalı hiç bi şeyi karşılamıyor ? Yani d vitamini veriyolar içinde ayçiçek yağı olduğunu duyuyoruz. Ya bi kaç seçenek koyar insan yada özel ilaçlardan da daha az para alınabilir. En ufak bi ilaç 90 tl 😕