Melminnn Kuzular merhaba lcw den oğlum için içi dışı pamuklu tulumlardan aldım gece terler mi üşür mü dur endişelerim hala bitmedi. Kullananlar varsa hangi sıcaklıkta içine ne giydiriyorsunuz. Bizim ev genelde 23-24 derece ben içine tişört giydirip altına ince bir pijama giydirdim çoraplarımızda çıkarıp öyle yatırdım siz ne yapıyorsunuz
Kuzumveben Melminnn kac tog ben 23 derecede 1,5 tog uyku tulumu kullaniyorum icine sadece sifir kol atlet giydiyorum hic terleme usume olmuyor
Elmaliturta_ Melminnn ben de lcw aldım 1,6 tog sizin gibi ev ısım şuan 23-24 o yüzden icine sadece kısa kollu bi zıbın giydiriyorum. Etiketinde de yazması lazım hangi sıcaklıkta icine ne giymeli şeması var
Melminnn Kuzumveben tog derecesine baktım ama yazmıyor owlinin kullanıyordum önceden ama bunda bulamadım
Kuzumveben Nur1126 tog yani uyku tulumunun kalinlik durumu demek biz 1,5 tog kullandik 23 derecede odamiz sabit gecen kista kullandik e bebegin 1,5 tog uyky tulumu bu kis icinde aldim uzerini cok acan bi kizim var aklim kalmiyor cok rahatlik
Nur1126 Kuzumveben 1 aylık bebeğim var benimde 4 5 keredir üstünü açık buluyorum ev 25 26 derece korkuyorum üşütecek diye uyku tulumu kullanmak istiyorum bende nasıl bir şey önerirsiniz
Kuzumveben Melminnn uyku tulumlarinda tog alirken dista bir etikey kagit daha oluyor yani bildigim kadariyla lcwda 1,7 ve 2,5 tog oluyor
Araseymen Melminnn ben zıbın kazak pijama üstüne tulum çekiyorum hiç terlemiyor uyku esnasında kan dolaşımı yavaşlar üşüme gelir insana.
Mom0911 Melminnn bende Waikiki pijamalarını giydiriyorum ,içinen sadece bir atlet ayaklara ise ince çorap ama bebeğim çıkarıyor çorablarını 😅🙈🧦 evİmiz sıcak , geceleri ayrıca baya terliyorum 😑
Kuzumveben Nur1126 canim 1 aylik bebek icin uyku tulumu kullanmadim bic zaten 9 aydan basliyor e bebeginkini ustu nasil acik oluyor daha donmez ki bebegin yani en arar ara zaten emzirmeye kalktiginda kontrol edersin bence cok kucuk uyku tulumu daha erken gibi
GramPozitifBakteri Melminnn 1.7 tog aldım lcw den.İçine kolsuz zıbın giydiriyorum sadece şuan.Ev 22-23 derece falan.Terleme veya üşüme olmadı.
hilaliii Melminnn ben ilk defa dün gece giydirdim sadece zıbın üstüne ama tog falan yazmıyor bende zaten BİM den almıştım ama gece baktım emzirirken vücudu sıcacıktı ince de bir battaniye örttüm yine de
Nur1126 Kuzumveben yan yatırıyorum düz buluyorum üstüne örtüğüm battaniyeyi sıkıştırıyorum ama üstü açılmış buluyorum 😑