Arkadaşlar iki aylık anneym sadece emzirerek besliyorum şükür şuana kdr kilosu iyi gitti ama bende son bir haftadır başlayan muhteşem bir iştahsızlık var gün içinde hiç bir şey yiyesim gelmiyor aralarda sırf süt azalmasn diye humana rezene dereotu fln tüketiyorum zor da olsa ama yemek yiyemiyorum çok sütü mü etkiler mi bu durum içim hiç rahat değil ama yemek de canım almıyor ne yapmalıyım Bi önerisi olan var mı yada bu durum bebeğin gelişimini etkiler mi