Bana çevrem de çok fazla krem al diyenler oldu dinlemeyip gümüş kapak aldım iyi ki de öyle yapmışım. Hiç yara olmadı göğüslerim hiç krem falan kullanmak zorunda kalmadım. Kremler her ne kadar temizlemeye gerek kalmıyor denilse de göğüsümü temizlemeden vermek içime sinmezdi temizlemeye kalksam da ilk doğduğu zamanlar sürekli emmek istiyordu epey zor olurdu. Ben kesinlikle tavsiye ederim ama doğumdan önce başlamak gerekiyor ve emzirme dışında ben kapakları hiç çıkarmadan kullandım